Cus if I reach the top I think I could escape the fire

sitter just nu ny-duschad, det här med blogg har jag märkt inte funkar på sommarloven! man har inte lust att sitta och skriva ner massa onödiga saker som ingen bryr sig om. Tror mer att man gör det för sin egen skull, så att man kan kolla tillbaka och se vad man har gjort :) så därför ska jag sammanfatta det jag missat: 

jag kan iallafall berätta att hultsfred var underbart, eller ja det var väldigt bra! sen det dära med bajamajor, tälta, mygg och käka fete mat varje dag kanske inte var det bästa jag upplevt. But hey, jag lever fortfarande haha. Bilder och sånt kommer upp när jag känner för att lägga in de på datan! Det som har hänt den senaste tiden är väl inte så mycket, kom hem i sön. Sov duschade och käkade gjorde jag då, inte ett handtag till. Så gott som jag sov från sön till mån har jag nog aldrig gjort innan, helt sinnessjukt hur djupt man sov. Vaknade inte av någonting förutom vid halv 4 då vi gick upp (y) men efter att ha sovit kanske 10 timmar på 6 nätter så är nog det ganska förståligt. Sen har veckan sett den samma ut, jag har träffat martina som är nere i halmstad nu :D jag sandra martina och viktor har spelat minigolf, jag har varit i stan och kollat runt lite fått med mig ett linne och ett par örhängen, igår var jag och sandra med viktor! sen åkte vi och hälsade på ralle. Sandra åkte iväg och vi skjutsade ralle och hans kompis till vilshärad! sen mötte vi upp sandra igen och så sooooov vi hos mig :)))

Idag var första arbetsdagen på typ 2 veckor för mig, känns skönt att få in lite moneyyyy det kan behövas! nu ska jag gå in och sätta på mig kläder, föna håret och allt sånt! Sen blir det kanske film med bästis eller så åker vi iväg och hittar på något skoj! Ingen sen kväll för mig dock, upp och jobba imorgon igen.. och på lör oooooooch på sön! walla

snygg och go i camp kärleken..

peaaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0