You and me baby ain't nothing but mammals so let's do it like they do on the discovery channel

vaknade tidigt idag, sandra skulle upp för att hinna med sin buss till hultan! så nu är hon också påväg :( men vi ses ju imorgonnnn wao :D
innan så var jag borta hos doktorn, fixade hostmedecin så jag kan bli av med den jälva hostan sen tog jag även min andra gardasil spruta! så ont den gjorde nu eller, bara för att inte min doktor tog den utan nån dålig hjälpare.. menmen
snart ska jag och mamma iväg och köpa det sista som jag ska packa med mig, sen måste jag börja packa min väska! undra hur mycket det kommer bli egentligen :o haha aja ni som känner mig vet hur jag är med packning osv. inte så vidare bra på sånt där, men jag tar hellre med mig för mycket än för lite ;)

idag hade jag även hemleverans på kläder, hur nice är inte det lixom :d hahaha ikväll får vi se vad som händer! vill träffa min sara innan jag åker klart, sen vill jag även säga hej till mina kusiner och moster som har kommit (y) jajaja allt löser sig. Nu har jag inte så mycket mer att skriva

ha det så bra i halmstad eller vart ni befinner er, jag ska ha de jälva skoj på hultsfred iallafall så det behöver ni inte oroa er för! Någon kanske får något roligt samtal vem vet ;) ha det götttttt


en sån här glad anna befinner sig imorgon på hultsfreeeeed
(bilderna är tagna åtta på morgonen när jag och pillan hade lite roligt hahah & än var inte kvällen slut för oss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0