Att synas utan att verka ser enkelt ut på håll

nyss hemkommer ifrån doktorn, mamma tyckte vi skulle in och kolla eftersom att jag inte kunnat käka ordentligt på några dagar nu
men som tur är hade jag inte halsfluss iallfall vilket var skönt för jag hade ändå inte tänkt att käka någon antibiotika nu när det snart är skolavslutning, haha
igår var jag pillan, loffe och någon till i tylösand och kollade på balen, roligt att kolla på! alla var riktigt fina :) sen följde jag med pillan ut i skogen eller torup som de annars kallas haha, drog ut och mötte några boys på kvällen (y)

nu ska mamma laga någon mat jag kan käka för har inte fått i mig någonting idag, sen ska jag lägga mig i soffan jämte pillan och bara ta det luuuugnt! för nu vill jag bli frisk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0