don't you know pump it up

en bild säger mer än tusen ord, jag är bakis och orkar inte skriva mycket så det får bli att jag lägger upp bilder istället
det blir bilder från igår, från mitt cirkus tält jag har/hade på gräsmattan och alla underbara människor som gjorde kvällen så jälva bra :)
okej, vissa insidenter var det ju! så som saker som gick sönder, dricka som blev snodd och dåja juste... polisen
haha men allting löser sig, för det var fett värt det :D
















en jälva massa bilder blev det, enjoyyyy

Kommentarer
Postat av: bästis

Såååå jävla bäst! Tack för kvällen, den kommer bli ännu mer omtalad och allt än din förra! Bästa festen du har haft trots allt som hände. Helt sjukt! Tack! :D <33

2009-06-23 @ 17:53:21
URL: http://surrre.blogg.se/
Postat av: Memo

Hej där... men ska du gå ..säg mig vart då ..ska vi ta sällskap? här ta min hand.. gå med varann.. jag menar allvar. en tjej som dig ska ey gå själv där. de e mitt ansvar. denna låt är tillägnad sista bilden. <3<3

2009-06-24 @ 00:17:29
URL: http://memolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0