i got a redbull and vodka up in my hand

igår drog jag och sandra till sarrrra! var meningen att vi skulle ta det lugnt där, fast som vanligt blev det ändrade planer!
som det alltid blir med mina brudar, åkte till stan. Spelade poker och söp till det lite, somnade vid sju-tiden
och vid tolv var jag tvugen att dra mig till skolan för att kolla mitt betyg i spanska. Och vem hade kunnat gissa, jag blev godkänd!
även om det var väldigt väldigt svagt så syns inte det på pappret sen :D
imorgon slutar även skolan, hur gott är inte det då? SOMMARLOV
heheiheei det kommer bli så jävla fetttttt, utomlands med tjejerna, hultsfred, tjäna pengar, partyyyy och ja allt vad ett sommarlov har att erbjuda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0