Love to hear the robin go tweet tweet tweet

mamma och pappa tyckte jag skulle sitta inne idag och ta det lugnt, men vem kan göra det när vädret är så fint?
nä så jag fick lite samtal och det slutade med att jag följde med sandra till tylösand där även min extra mamma och hennes vännina var :) vädret ska man ju inte klaga på, det var hur skönt som helst :D steeeeK mannen
kom hem och gjorde mig lite mat, sen kom bästis! åkte in till stan och satte oss vid nissan! pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan åkte vi hem till mig, mötte upp viktor och ralle! satt lite på min altan och snackade lite skit. De åkte för en timme sedan typ. Det blir att jag åker och jobbar imorgon ändå, får dricka mycket så att jag kan få fram några ord, det är helt konstigt. Jag har inte ont i halsen, rösten är bara helt borta..

Nu måste jag gå och lägga mig eller jag ligger redan i sängen måste bara sätta undan datan haha, upp halv sex imorgon för att hinna med tåget sju. Sen är jag back in halmstad vid 5 tiden, så då hoppas man på roligheter :D jobbar ju inte igen försten på torsdag (y)

sleep tight  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0