We can just roll on down this road my friend

igår var stekardag, jag och sara drog oss först in till stan med pillan och joss :) hade det as-mys vid bibloteket
sen drog vi oss hemmåt, jag hämtade bad-saker så gick vi ner till grötvik där emil timmy och bex var!
stannade nog till runt 7 och det var fortfarande strålande sol!!
åkte hem till sara och gjorde tacos, hur gott är inte det lixom
vi hann även träffa viktor och martin en snabbis..
innan vi skulle sova låg vi och kollade på film, såg typ 5 min innan vi båda somnade

hade bara två lektioner idag, där vi slutförde både eng och sve A, as gott! bara ett prov kvar för min del
inga lektioner på fre eller mån heller så har långhelg :D
idag stekte vi hos sara, sen kom emil och shittim över, spelade volleyboll! och gissa vilka som vann?!? vavava
självklart vi, bara för att vi ägde sönder de totalt heh


nu har jag varit duktig och städat upp lite på mitt rum, sitter just nu och försöker skriva klart turismen med musik på hög volym (y)
snart kommer bästis förbi och då blir det film eller nått
tjingtjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0