Where you from, you sexy thing?

dagen igår började med att vakna upp hos pernilla! sedan jagade vi bussen med moppen för att komma hem i till mig, vi tog fram jordgubbar, sololja, tidningar och la oss till rätta :) as skönt
lite senare kom också kajsa och joinade oss, då hade vi förflyttat oss upp på mitt tak, där det blåste as gott medans solen stekte på! resultatet sen efteråt blev en bränt baksida för min del hahah menmen jag är van ;)
när vi hade solat färdigt begav vi oss till ica maxi och inhandlade lite grillsaker till kvällen, som skulle spenderas med trevligt sällskap och god mat ute i skogen :) allting blev as gott och vi hade en trevlig liten stund hos pernilla!
vid halv två begav vi oss till bussen, eller mer springandes.. för vi trodde att vi skulle missa bussen och vi trodde att vi hade missat den när vi kom fram med. Men helt plötsligt sådär en kvart försenad så tittade det en buss förbi.
Vi åkte in till stan och gick runt lite, hittade en liten efterfrest. Sen blev kajsa och sandra kvar där, medans jag och pernilla gick ut på upptäcksfärd i stan! klockan var väl runt 6 tiden då vi sprang runt, träffade lite olika folk, käkade jordnötter och njöt av att vara tonåring och att ha sommarlov!
när klockan närmade sig halv 8 ringde vi lill kim och jonas (som sooov) hiehe vi drog oss dit och var framme en timme senare. Somnade hårt efter att ha varit vakna i typ 24 timmar, fast det var varmt som fan!
vaknade upp vid halv ett och drog oss hem. Jag var nog hemma vid tre tiden och då hoppas jag in i en kall dusch, det är nog det skönaste som finns när man är helt genom varm och har bränt sig! sen råkade jag somna till i någon timme, det var himelskt! jag har inte sovit hemma nu på mer än en vecka så jag har saknat min gudomliga säng, för om jag får säga det själv så är den riktigt sköööön och stor :d

ikväll var det planerat att jag skulle med på fest i torup med folket som vi har träffat nu ett tag, men eftersom att jag inte har någon röst kvar så beslöt jag mig för att vara hemma, fråga mig inte vad jag har gjort men rösten är borta! waoao
så ikväll har jag grillat med papi, mamma är iväg och partajar så vi hade MF som vi kallar det:) sen satt vi och kollade på två filmer. Pappa var så trött så han gick och la sig nu, jag ska nog kolla på when a man loves a woman. har för mig den skulle komma efter götakanal.

oj vad mycket information det blev nu, känner att jag inte har skrivit mycket här på ett tag. Jag får bättra mig! fast på måndag börjar jag jobba, sen veckan efter är det Hultan och sen är det jobb igen.. men vad gör man inte för de dära pengarna! bilder från mina dagar kommer när jag lagt in de på datan :)

tjing



I believe in miracles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0