You know that I could use somebody

idag gillar vi inte vädret, dumma vädergud
slutade skolan ganska tidigt och drog in till stan med sara! gjorde av med lite för mycket pengar, men fick med mig fyra fina toppar :D bilder kanske kommer, vem vet


jag har tänkt igenom det där med att ta studenten, visst det är nog riktgit roligt och skönt. Men man flyttar hemmifrån, måste jobba för att kunna överleva, kanske plugga vidare för att få en bättre utbildning och samtidigt kunna ha ett normalt socialt liv. Och nu när det är lågkonjuktur, hur lätt är det att skaffa bra betalande jobb som man även trivs med? nej usch jag är glad att jag fortfarande har två år på mig :)

nu återgår jag till mitt sista plugg eller så kanske man skiter i det och lägger sig vid tv:en :D

även grattis till Henrik som tar studenten idag :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0