10 mars

oj här har man inte varit så duktigt på ett bra tag. menmen
helgen har varit braa:)
i fre var jag med pernilla, hon jag och kajsa stack hem till emil där vi spelade guitar hero haha ni skulle sett kajsas min när hon spelade trummor ;D
i lör var jag och kajsabajsa och simmade, påkvällen åkte jag hem till henne. Blev att jag senare åkte hem till Kim istället :)
i sön simmade vi igen, blev sen att käka en kebeb tallrik! drog sedan hem till sandra där det även senare bjöds på pizza (Y) way to gooo
efter det drog vi till mickedala, träffade ricki och kim! kollade film och sånt dära :) blev även att vi fyra käkade frulle tillsammans haha :) myyyysiggt
igår gjorde jag inte så mycket, kom hem vid 6 tiden. Då hade mamma åkt och pernilla var hos mig! vi fixade färdigt vårat arbete och sånt
idag mår jag K-A-S-S-T, åkte till skolan men kom nyss hem. Hostar fan upp mina lungor snart, eller det känns som det iallafall. jag vet cutcutcut på mig
nä ska dra mig till sängen nu ciiiaooooo


i like you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0