11 mars

jag har inget roligt att skriva (inte för att jag har det annars heller)
meen ja, idag fick vi reda på spanska provet.... 29.5 av 75  IG ANNA :(
inte för att jag bryr mig om spanskan men ändååå. Även hunnit vara med Kim idag, lika mysigt som vanligt
sen när jag kom hem gjorde vi pizza :d mums
och nu sitter jag här, lyssnar på musik och försöker fixa mitt turism arbete! går inte sådär jätte bra måste jag säga.
ska gå ner och tatta några bitar godis av min trevliga snälla underbara pappa♥


You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I can't tell you something that ain't real

Kommentarer
Postat av: joss

KIMKIMKIM hiehi<3

2009-03-12 @ 20:20:22
URL: http://jjjous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0