15 mars

helgen har varit braaabraabra
i fre så träffade jag k först, sen åkte jag joss sandra ricki och fittekim till åled! blev en riktgit trevlig kväll faktist, längesen man skrattade så mycket :) blev att åka hem till en lite full kim på natten för att ta han om honom.. hih
i lör vare chill-fest hos joss :) myckeeet trevligt, kanske lite för mycket dricka men vafan hah. tack för det gumman<3
idag har jag träffat k igen, ovanligt? hah sen har jag börjat att packa, städa mitt rum osv. För imorgon smäller det
jag bästis, min familj och farbror plus familj åker till trysil en vecka :) ska bli så gött att komma här ifrån, slippa skolan
fast självklart att man kommer sakna folk, man får tänka att tiden går fort :)
skidor och after-ski är ju inte helt fel alltså,

nä nu ska jag över till grannen och hjälpa henne med något! tjinnnnnnng


haha det försvann inte :D

Kommentarer
Postat av: joss

tack själv gums

2009-03-15 @ 22:01:16
URL: http://jjjous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0