2 mars

suuuuuuuuuugig dag
bajs på allt, hatar skolan!!! sitter i tre timmar och jobbar med jälva-turismen känner mig as nöjd för var nästan klar och jag har lite färre dagar på mig eftersom jag ska bort.. sen helt plötsligt! allting förvinner :@@@@@
fan att jag inte sparade + att skoland fucking datorer är cepestörda
så åkte hem en timme tidigare, hade inget bättre för mig för orkade inte börja om..

nu är det en jälva massa plugga jag har :s fan,spanska prov, matte prov, engelska bok, turismen, svenska prov.. jag är d-ö-d
plus att jag och kajsa fått igång träningen igen nu, så ja hej mitt liv är borta om någon hittar de så hör gärna av er till mig
fast det ska bli skönt att börja med min snygging:)

när jag kom hem ifrån skolan idag stod pappa och skalade ett äpple, så frågade jag om han var tre år och inte kunde käka skalet
men nejnej då var det inte till honom.. utan till fåglarna och att han hade satt i gult band till deras andra mat bara för att det börjar närma sig påsk! TÖNT
men han gör en alltid på glatt humör :))

Kommentarer
Postat av: Kajsa

han är inte så glad när de skickar praktikanter för att instalera internet XD hahahahahahaha

2009-03-02 @ 22:29:16
Postat av: Svar:

hahahahhah, nej verkligen inte x)

2009-03-02 @ 22:41:27
URL: http://array.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0