2 mars

nu e vi inne i mars, tiden går fort!
sitter på datakunskapen, trååk! hade dans innan, det var skojigt, hah fick lära oss en ny dans osv:)


helgen har varit as-bra,
måste tacka martina för lördagen! hade verkligen as roligt :D you are the best
även kul att ricki, kim och någon till kom och hälsade på.. även om vissa som var där var dumma i huvet!!
igår var jag kajsa nikki och emelie på bio, såg i taket lyser stjärnorna b-b-b-b-bbraaaaaaa
fikade lite efter det, sen åkte jag iväg och hade mys hos k :)

idag ska jag och kajsa åka iväg och trääääna
höhöh, eller bada :D
blir till att köpa träningskort på nautilus så jag dissar tk ;)

trysil snart, det ska bli skojj :)



Kommentarer
Postat av: Sabina Delanie

Nice blog, many hugs Delanie

2009-03-03 @ 14:08:29
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0