22 mars

så var helgen över och imorgon är det back2school. Upp tidigt och plågas (y)
helgen har varit lugn, vi kom ju hem fredagskväll. Sandra sov hos mig, vi drog till mickedala en stund för att träffa r och sen jag gick bort till k :))
igår hade jag en mys-morgon, duschade, gjorde hårinpackning, målade naglarna, städade hela min garderob osv :)
sen åkte jag hem till k med lite onyttigheter hah, kollade på robinsson och sen bed time stories! spelade även kort som jag ägde sönder på ;)
idag kollade vi på någon film sen vid fem tiden åkte jag hem, kollade igenom lite plugg sen blev det god mat! Nu sitter jag här och snart kommer Wipeout :D ett måste att kolla på, jag&pappa sitter och skrattar lika mycket varje gång


Kommentarer
Postat av: kim

ägde och ägde, inte svårt när man fuskar ..... heh

2009-03-23 @ 01:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0