30 mars

det dära med magen har inte gått över, ringde och kollade och just nu går det ett virus som både jag och mamma antagligen har fått! inte käkat något på tre dagar nu (y) och om jag har käkat något så har det ändå inte stannat..
haha ska inte klaga
hade mysdag igår :) var hos K nästan hela dagen. Sen skulle jag då till skolan imorse men mådde inte så bra, vi tog lite sovmorgon sen åkte jag hem

pappa var även iväg innan och inhandlade saker på apoteket! ska föresten ta den gardasil sprutan snart, skulle gjort det idag med eftersom att jag är sjuk så väntar vi med den :s usch har hört att den gör ooooont
påvägen hem hyrde han även med sig två filmer, rally brudar och patrik 1,5
har redan sett båda men mysigt att ligga och kolla på ändå :)

helgen har varit bra, fest i fre
chill mys och sov i åled på lör

mamma tycker jag ska bli blond nu, så hon tycker jag ska gå till frissan och boka tid nu i veckan..
vet inte riktgit vad jag ska göra :s varje gång jag färgar det så blir jag bara onöjd, fast vill ju bli blond till sommaren..


Kommentarer
Postat av: bästis

tack för en bra helg gumman! :D you make my days!



leav the dark side my friend! join the gooood side of life! ;)<33

2009-03-30 @ 23:27:42
URL: http://surrre.blogg.se/
Postat av: Anonym

turn blonde again, anna. du är passar verkligen i det!

2009-03-31 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0