31 mars

jag har glömt hur tråkigt det är att vara sjuk, att bara sitta hemma, att inte ha någonting att göra
inte få gå någonstans, inte kunna äta, inte kunna sova
vafaaaaaaaan, detta tar död på mig!

bästis var här kanske en kvart innan hon skulle iväg till tandläkaren, nu kommer hon igen kanske en timme
sen om jag har tur kommer K hit en stund. Allt detta piggar ju upp en lite, men fan vad booring jag har det
det händer absolut nada, sitter och läser min engelskabok som ska vara klar på fredag, lyssnar på samma låt 5436 gånger. Gud vad meningslöst livet blir!
utan socialt umgänge och mat har man inget att leva för, hehehe
jag och sandra lever för mat, sen har vi ju varandra så det blir lite smått socialt
och jag har inte kunnat äta på fyra dagar nu. Fattar ni att detta tar kål på mig? sen har jag ingen energi till att göra något heller, är sur på min katt HELA tiden. Som nu, han väckte mig imorse med att lägga sitt feta ass i mitt ansikte. Sen tog han upp hela sängen och vipps så somnade han.. och han ligger fortfarande kvar! vilken idi

aha och sen så tycker då inte mamma jag ska gå till skolan imorgon heller eftersom att jag inte käkar något osv. även fast jag säger att jag mår bättre, jag får sån ångest för att jag vet att jag inte jobbar hemma och för att jag missar så mycket när jag är borta ifrån skolan. Längesedan jag gick en hel vecka i skolan nu..
usch och fy, skolan är inte my thing alltså men ska jobba mig igenom det
bara denna veckan sen är det loooooov, gött (y)
funderar på att dra en tripp till gbg eller malmö då, fick pengar av papi nu som de var skyldiga mig, hehe
så är sugen på att köpa nya vårkläder och bara strosa runt i stan. Lilla halmstad har ju inte så mycket att bjuda på


aja nu kom bästiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis så ska dra TJINGTJONG
you know you love me


Kommentarer
Postat av: bästis

höhöhö, mat 4-evah manneeeen ;)

älskar dig sjukling! <3

2009-03-31 @ 23:18:47
URL: http://surrre.blogg.se/
Postat av: Jojjannnnn

hahahahaha fan va du är positiv kvinna!!

2009-04-01 @ 20:32:58
Postat av: Svar:

hahah, men det finns verkligen ingenting posetivit med att vara hemma så här mycket :((

2009-04-02 @ 11:24:04
URL: http://array.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0