4 mars

nyss hem kommen ifrån skolan
inte hänt så mycket, varit seg och trött imorgon är det spanska prov som gäller får se om man orkar dra sig dit eller inte
hade varit gött att stanna hemma :)
snart kommer kajsabajsa och emil hit för att plugga litee, får se hur mycket pluggande det blir egentligen :P
skulle tränat idag med, men.. ah vi gör det på lör&sön istället haha :D
fick tillbaka geografiprovet idag med och kan man tänka sig att anna fick ett G, trodde inte jag skulle klara det hade jäkligt många fel haha men ska inte klaga direkt

nu ska jag chilla grillen och vänta på mina hooomies

snaaart blir jag nog blondi igen :)

Kommentarer
Postat av: Kim

blond? du ser riktigt bra ut som brunett, är detta ett betongstarkt beslut?

2009-03-04 @ 18:14:48
Postat av: Anna

Svar: haha nej det blev inte så, ska vänta ett tag till men någon gång ska jag blond igen:))

2009-03-05 @ 11:41:10
URL: http://array.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0