all i want is all i need

ligger i sängen med tussen, (världens underbaraste mysigaste fantastiska katt) saknat honom en massa :'(((
somnade vid tre igår, ändå så kan jag inte sova längre.. illa kommer vara redigt trött ikväll! har en del plugg som står på listan, kanske blir till att ta med datan till kajjan och plugga tillsammans där, prov plus inlämning på tisdag, redovisning på ons, sen är det sture på stan på tor ska guida på engelska genom stan jippppppiiiiiiiii :s

snart är det sommarlov, den 16 blir det att åka till helsingborg och fixa med jobbet! ska bli skönt att fixa in lite pengar i den tomma kassan, tjänar ca 20 kr mer i timmen detta året! det gillar vi (y) sen är nästa hultsfred, om det inte blir en sista minuten resa innan :) annars blir det efter woaoooa
måste fixa med praktiseringen också, har bestämt mig för att ta det i halmstad nu och försöka få jobb där efteråt. Sen sticker man utomlands de fem veckorna i trean istället.

hah, nu ska jag nog ta på mig mjukiskläder, fixa ett glas juice, öppna m&m påsen och sen sätta mig med svenska arbetet! duktigt anna


sorri för dålig upd men har inte varit vid datan så mycket, sen har jag inte haft någon lust med att skriva heller :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0