And if you don't want to see me again, I would understand

varför har typ alla utom jag sovmorgon imon? orkar inte. :(
sen har jag svenskaprov på tisdag som jag inte kan ett skit av, tror inte ens jag har kvar papperna på det
käkade god mat innan, och skrattade gott när man fick höra lite roliga historier. hahaha
min pappa är grym
firade även mamma på morsdag, hon fick trisslotter och blommor av mig (a) jag måste nog vara helt underbar

nu ska jag nog lägga mig i sängen, kolla om det går något bra på tv:en annars kanske kolla om finalen av robinsson ligger ute på internet


sen har jag märk att jag har fått världens finaste solbränna också -_- hahah jag blir så sur, eller egentligen inte, jag sitter bara och garvar åt det
just nu skrattar jag åt allt, tror att jag är lite övertrötttttt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0