Get your love drunk of my hump

sitter hemma hos bästis och steeeker, gjort lite till på mitt arbete! men ska hem snart och fixa det sista, tog inte med mig pappret så vet inte vad jag ska ha med, smart vaaa
idag har jag även bestämt mig för att dra en runda till frisören och slinga håret i veckan, wii

sen sådär lite små snopet så har ricki dratt till chappen, blev någon impulsgrej av honom igår så nu e han sådär puff bom dumdum.. bortaaa! lite småtråkigt :/  men han kommer ju ha förbannat roligt! :)  sandra har även kanske fixat en grej åt oss, som nog kan bli skoj! meen vi får se till sommaren hur det blir med det (y) hehehe

på fredag på sture på stan ska jag, anna viktoria rosenberg dansa hahahah jag måste bara skratta lite ----
tur att jag är med hanna som inte heller kan någonting så vi kommer att se ut som mongos tillsammans (y)

näe nu ska jag nog dra mig vidare, kanske ringa mami och be om skjutss hem (a) för det är såååååå jobbigt med buss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0