I en värld av Idioter står han först i kön

hola amigos, lämnade in svenskan idag och så hade vi då det dära provet i svenska B. ha-ha-ha kunde nog inte gått sämre, hann ju inte plugga på det så kunde inte ett skit! blir nog omprov nästa fredag på det plus att jag ska göra ordkunskapsprovet då med.. suuuuuck gillar inte skolan! tur att det är typ bara tre veckor kvar :D

och nu har jag äntligen bokat tid, imorgon gäller det.. haha är faktist lite nervös över hur det kommer att bli! gillar inte stora förändringar men jag hoppas på det bästa (y)

redan nu har jag förhoppningar inför helgen, känner på mig att den kommer bli lyckad! fast det blir alltid bra när man är med mina snyggingaaaar



innan ricki & sperran för någon helg sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0