I'm in miami bitch

hejsan svejsan, har haft ett par ganska fartfyllda dagar! iförrgår cyklade jag hem till sara, skulle bara stanna där en snabbis men blev visst kvar hela kvällen, haha myyys :) men sen när jag skulle hem så började det regna så ringde mamma så hon fick hämta mig :D
igår var jag först hos frisören på morgonen, är typ blond nu and I like it :) fick även klippt det med (y) övningskörde lite med, sen åkte jag och sandra till sara för att grilla, men det regnade typ >< så det blev stekt korv istället hihh
sen helt ur ingenting började vi festa till det lite, hittade en liten fest och drog oss in mot staden, vid tre hittade vi skjutss hem ;) hade en trevlig kväll och en mindre trevlig morgon hhahaha fyfan. fast vaknade ju upp brevid två av mina favvo tjejer.
vid ett skulle vi in till stan för att göra egentligen ingenting.. menmen vi gick och köpte oss en engångskamera och tog massa roliga bilder. nu ropar mami att maten är klar! bilder på håret kanske kommer upp senare om jag orkar hinner eller har tid pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0