So I sneak out to the garden to see you

har varit en händelserik helg måste jag säga, både bra och dåliga saker har hänt! but no sadface här inte, bara till att gå vidare :) även om man saknar, så finns det så många bra minnen att kolla tillbaka på istället

i fre var det fest i sperran, trevliiiiiiiigt :) i lör så mådde man ju som man förtjänade, jag och sandra åkte hem till Ricki på kvällen där lill-kim även var! blev till att kolla några filmer osv :)
 
idag vet jag inte vad som händer, om jag och sandra kanske drar iväg! vaknade vid 2 idag, illaaaaa men det var skönt :D

ah nu ska vi visst dra oss iväg över till mickedala en stund hejdååååååååå


det här är mitt liv, jag lever min dröm




eller, man kan ju försöka.
:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0