know your enemy

haft en fartfylld helg, igår blev dock lite lugnare än i fre :) bra det!
igår åkte jag hem till sara, där vi låg och solade och spelade volleyboll, fast det var jäkligt jobbigt med min baksmälla så satt mest i skuggan haha:D.. sedan drog vi hem till mig för att käka grillat:)
fixade oss iordnig lite och drog hem till sandra, sedan vidare in till stan till förfest-killen
stannade där ett bra tag, sen drog vi oss in mot stan träffade lite folk och käkade kebab haha
sen blev det lite strul i slutet, men som tur va kom jag och sandra hem iallafall :)

idag har det varit SOOOOOL, och idag orkade jag ligga i soleeen:D
så nu har vi legat ute sen vi kom upp ur sängen.. typ tre timmar :) jag blev jäkligt uttråkad, men vad gör man inte för att bli lite brun!

ikväll kommer morfar förbi,  har inte hunnit träffa honom efter jag fyllt år så kanske blir något litet paket :))
blir nog god mat och såntdära med



det bästaaaa

andra bilder kommer när jag fått de.. haha

Kommentarer
Postat av: sarrra

ah den va ju fin :)

2009-05-31 @ 18:27:33
Postat av: sandrar

haha minns inte detta typ.. xD underbart (y)

2009-06-01 @ 23:15:51
URL: http://surrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0