vem är det jag försöker lura?

...mig själv antagligen

måste bara säga att jag har världens bästa kompisar, ni vet vilka ni är och ni är guld värda!
kan ju inte direkt säga att jag mår bra just nu, saknar en massa. mamma ligger högt på listan
men vad ska man göra, går runt med ett leende på läpparna och umgås med rätt folk som får en på andra tankar
jag försöker, men det har inte riktgit gått min väg, något som kommit i vägen kan man nog säga. Och jag vet inte hur jag ska handskas med det, det är svårt (trodde det skulle vara svårare ifs). Ni vet tankarna som snurrar runt i ens skalle, jag har ganska många av de nu. Måste få bort några och istället för att de som gör det jobbigt för mig försvinner, så åker tankarna om skolan osv bort. Kan inte säga att det är något bra eftersom att jag måste ta tag i skolan rätt reält nu, speciellt när det bara är kanske fyra veckor kvar. Men vad kan man göra åt saken, livet är som det är. En dans på rosor, med en jävla massa taggar.


Kommentarer
Postat av: ssssssssssssszara

<3

2009-05-11 @ 22:31:40
Postat av: bästis

älskar dig <3

2009-05-12 @ 09:52:32
URL: http://surrre.blogg.se/
Postat av: joss

du vet vart jag finns

2009-05-13 @ 19:55:55
URL: http://jjjous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0