Can't tell me nothing now baby i know how to fly

bloggtorka här ja! men nu är jag sjuk, legat i sängen i snart två dagar. Riktigt tråkigt är det.. uschfyyy

vet inte vad jag har skrivit innan men jag har iallafall hoppat av spanskan :D ÄNTLIIIGEN. Bytade till Italienska steg ett istället, känns mycket bättre :)
På onsdag får vi ny bil, saaben är såld och pappa har hittat någon misubitsi(stavning?) sport SYV .. Automatare är den med så nu blir det att övninsköra med mammas bil ahah xd
Helgen har väl varit lite hittan och dittan, varit ledig så det har varit skönt :D fredag blev väl inte så lyckad, but tha's what friends are for<3 lördagen blev mysig, var först hos mig med pillan! sen åkte vi ut till ralle och jamie och glodde film(y)

nu har mamma finally fixat en egen "lägenhet" i kph så förhoppningsvis på höstlovet åker jag och sandra dit! 4 dagar ensamma där, kan ju inte bli bättre :))

på torsdag får jag lön :D jippiii, känns lite tomt på kontot nu! fast pengarna sparas nog till köpenhamn, bättre shopping där än i lilla halmstad :)


nu har jag inte så mycket mer att skriva, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0