I'm in kph bitch

ja som sagt, jag och bästis sitter just nu i mammas lilla rum en liten bit utanför centrala kph :)
kom fram igår, fick för första gången på 3 år se hur mamma jobbar på kastrup hah, sen gick vi ut och käkade as god mat som mami bjöd på! mysfaktor på hög nivå :) 
idag åkte mamma hem till h-town tidigt och jag å sandra gick upp vid halv 10, gjorde oss frukost och skulle sen ta oss in till ströget. Allting gick galant, vi så duktiga! varför har vi inte metro hemma? as roligt ju haha
fick handlat en del med och är as nöjd med mina köp :D Det kanske inte plånboken är heheh men what the hell
nu sitter vi och dricker lite vin och käkar godis :) det enda negativa med mammas lilla rum är att det är 8 TRAPPOR UPP. fattar ni hur jobbigt det är?!? så man kan ju säga att vi har rört oss en hel del idag (y)
imorgon hade vi tänkt ta metron till fields, ett as stort köpcentrum. Annars blir det nog ströget igen ;) kanske får trevligt besök med, sånt gillar vi

när vi kommer hem blir det halloween partajj och jag vet precis vad jag ska klä ut mig till :D kommer bli as nice! livet leker för fullt just nu och jag uppskattar mina vänner mer än någonsin
you are the best <3


så här roligt kan man med ha det! hahahah

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0