allting som du gör just nu, gjorde jag igår!

bättre sent än aldrig, eller?

igår fyllde Emil år (white-boy), congratz! han fick världens finaste present av oss :) kommer säkert användas flitigt heheeh
förfestade hos mannen igår med massa trevligt folk, sen bar det in till stan osvosv. var hemma vid 3 tiden, inte det roligaste när man ska upp halv 9 och jobba. men det gick alldeles utmärkt, massa att göra var det. Danskarna hade tagit över hotellet!!... trodde dom iallafall, de hade kastat glas ner på reseptionen ifrån 1:a vångingen och festat fram till 8-9 på morgonen å de var ca 80-100 pers då.. haha advokater kan också ha kul ;)
efter jobbet idag har jag bara tagit det lugnt, kollat på she's the man tycker den e lika rolig fortfarande hah. Sen har även JAG lagat mat åt mig och pappsen :) mamma är ute på roligheter med tjej-gänget nere i skånelandet eller nått sånt.
Nu blir det tv:en och sen bed time! jobb imorgon med, säger bara moneymoneymoney! YES PLEASE

ahmen puss på oss, min BFF :DDD
(AS-bakis och full på samma gång? hehheeh klå den ni)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0