You nag and you brag and I gag,There's so much beauty in what we have.

och så har halva veckan gått, idag är jag sjuk.. inte okej!
men då har man iallafall tid att skriva här. Helgen blev as-kalas
fredag tog jag det lugnt med mina brudar kajsa sara och pernilla! kollade på 17 again och myste
lördagen blev det lite mer drag, jag sara och kajsa drog vid 7 tiden ut till holm och ricki som hade avskedningsfest. det var riktgit roligt, de timmarna jag var med hahaha xd tack gubben för kvällen :)
söndag blev det då att gå upp tidigt och jag var bakis som en jävla häst. det var inte roligt, kommer fram till davve vid halv 11 då de flesta redan börjat dricka.. hehe jag ville bara sova, men efter ett tag (ca2timmar) när jag fick i mig lite mat var jag på g igen. I gbg var det fullt ös och drag, vi drog in på någon krog och träffade virres kompis. Sen tågade alla bajare in till arenan och jag å sandra frågade oss själva vad vi gjorde där haha
men vi hade iallafall skit roligt även om bajen förlorade med 2-0! så dagen fick toppenbetyg

måndag och tisdag har varit en massa plugg, var även inne i stan igår och köpte nitar till min väska! så nu ska den p.i.m.p.a.s gott folk :D även en grej jag ska hitta på senare för att fördriva tiden. Det är så otroligt tråkigt att vara sjuk, jag vill ha någon som kommer och överraskar mig vid dörren med godis och en massa kramar?!?

nu kanske jag ska gå och sätta på en beckfilm till, någonting bra att kolla på iallafall. Skickar en liten hälsning till hjärtat sara som också ligger hemma och är sjuk :( krya på dig gumpiii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0