I'm guilty of reading my own past

sitter hemma hos bästis och väntar på henne medans hon duschar. Igår var chill, först praktiken sen drog jag och solade! så skönt det var :) efter drog jag och sandra hem till victor. Blev att vi åkte in till stan och mötte upp eddie osv. Slaggade sedan hos bäst (y)
idag var praktiken bra, fick även idag vara inne på spa och i konferens hallarna. Ca 500 persbåde idag och igår som är på någon mässa eller nått liknande! så det är mycket att städa efter dom :P drog hem och lagade god mat till mig själv och sen tog jag bussen till bästis igen. Blir nog en soft kväll idag med, bara ta det lugnt framför en tv hoppas jag på :) behöver vila upp mig lite, så att man inte är så trött om dagarna!

imorgon ska jag äntligen träffa joss, blir nog en tur på stan och en mysig fika :) i like
saknar den snubbeeeeen va


me and my b-friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0