She's nothing like a girl you've ever seen before. Nothing you can compare to your neighborhood hoe

dålig uppdatering som vanligt men det är så det blir antar jag
helgen var bra, fredagen tog jag det lugnt med sandra och victor :) lika trevligt som vanligt!
på lördagen blev det först förkrök hos bästis och joss i åled. Sen drog vi ut till sperran, niceprice (y) även om inte allt kan bli som man vill, så hade jag riktigt trevligt! Åkte hem med eddie och amanda sen vid halv 4 till mickedala och mr R. Då typ alla mina vänner var försvunna.. haha. Somnade runt 7!
Veckan sen har jag mest umgåtts med bäst-sandra och victor-virre! Nu börjar plugget komma igång med, jobbigt..

på söndag ska jag till göteborg för att kolla på FOTBOLL hahaha får ju se hur det slutar. gooo bajen eller?



det är jobbigt att det ska vara sådär.. eller såhär


Kommentarer
Postat av: bästis

GOOOO BAJJEEEEENNN

2009-09-17 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0