Om det löser sig, tänk då kan jag leva drömmen. Ropar ut ditt namn och kastar upp ännu en sten på fönstret!

09-09-09

good day , praktiken gick bra! efter drog jag till stan, mötte upp joss :) tog oss en varsin kykling sallad på vattenporten, satt och snackade en massa skit tills vi till slut gick och mötte upp pillan! tog även ett till hål i örat hehe, där uppe nu! tror nog att det blir det sista, är nöjd nu ;)
när jag kom hem hade pappa köpt en egen godipåse till mig, så nu känner jag för att bara krypa ner i mys-kläder och kolla på en film. Fast känner att jag kommer bli riktigt rastlös, blir alltid så.. kanske blir att jag drar till pillan senare om jag orkar med :) Imorgon är sista dagen på praktiken, känns bra! vill träffa klassen nu, börjar faktist bli lite lång-tråkigt även om jag har det jätte bra på hotell tylösand så saknar man ju sina class-mates.

 
jag och bäst i gullbranna när vi precis hade börjat ettan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0