Then I remember all the nice things that you've ever said to me..

skön dag, började tio i ett! bästis sov hos mig så vi gick upp vid elva, sen in till stan för att fixa mina pengar. Så nu ligger det mesta på spar, skönt :)
fotolektionen gick bra och snabbt, fast jag och pillan sabbade nog alla våra bilder i mörkerrummet hahaha
nu sitter jag och käkar isglass å väntar på att det kanske ska bli lite bättre väder? så att man åtminstonde kan gå ut till bussen. Ska till pillan ikväll :) sen får vi se vart vi tar vägen. Ingen sen kväll för mig iallafall, ska jobba vid 10 på lördag coh 11 på söndag. money moneyyyyy
mamma och pappa har även bokat skidsemester nu, trysil igen! but we love it. Tänkte gå in och kolla lite bilder på stugan. Ska tydligen vara jätte stor och precis i en backe! till skillnad från förra året då vi bodde en bit ifrån och väldigt litet ;) hoppas på att bästis vill följa med denna gången med! waoaoaooooo 

 


Kommentarer
Postat av: bästis

Klart jag vill!! :D:D

2009-09-07 @ 17:47:38
URL: http://surrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0