You could be a sweet dream or a beautiful nightmare

äntligen hemma
var på tylösand idag, fick sluta tidigare eftersom att vi inte alls hade mycket att göra, skönt! drog hem och fixade mig, sen bar det av in till stan med pillan. Hittade två bälten och ett par skor, I love them!
nu har jag käkat och ska snart dra mig till soffan för att kolla film eller något. Ikväll blir det att träffa bästis när hon har slutat :)

har shoppat en del denna veckan och känner redan hur pengarna börjar tryta, imorgon blir det in till stan om jag hinner för att sätta över en del på spar annars kan det gå illa. hahaha, men redan den 15:onde klirrar det till lite i kassan. Då vi får lööön! skönt med lite extra pengar att göra av med :)


Kommentarer
Postat av: Karin

åhh vart har du hittat dem skorna ? :)

2009-09-02 @ 19:34:15
Postat av: Anonym

svar: monki :)

2009-09-04 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0