tiotusen röda rosor vill jag skänka dig

denna dagen är till för mina nära & kära.
utan mina underbara kompisar hade livet inte varit detsamma, jag älskar er.
sandra kajsa pernilla & sara
dessa brudarna är GULD värda
sen är även mina föräldrar och tussen de finaste jag har ♥


kan ni tänka er vad tiden går fort, utan att man knappt ens märker av det!
nu var det ett år sedan vi var uppe i göteborg, ett år sedan jag lärde känna ricki & kim
ett helt år sedan!
..som allt det dära hände, nu blickar vi framåt och hoppas på att allting kan vara lika bra som det var för ett år sen haha då mådde jag bra :)

men nu vill jag inte ha snö mer, jag vill ha maj & sen vill jag ha julafton! get it? tack



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0